Wij zijn er alvast klaar voor! Nog één keer alle belangrijke punten op een rijtje.

Electric Run Amsterdam
  1. Jouw startpakket kan vanaf 17u30 afgehaald worden aan de ingang van het evenemententerrein aan het Sint-Annastrand.
    Na het inleveren van je E-ticket ontvang je je startpakket met daarin rugzak, een startnummer, een polsbandje, een orgineel Electric Run™ T-shirt, neon body-paint en een lichtgevende armband.
  2. Er kan vrij gestart worden tussen 19u00 en 20u30. Het heeft dus geen zin om je te haasten om stipt om 19u00 aan de start klaar te staan.
  3. De evenementensite is alleen toegankelijk voor deelnemers die in het bezit zijn van een geldig E-ticket. Aanmoedigen kan langs het parcours, maar de start, finish en de festivaltent zijn niet toegankelijk voor familie en vrienden.
  4. We raden aan om warme kledij mee te nemen, het kan ’s avonds namelijk koud zijn.
  5. Op de evenementensite zijn lockers voorzien om je sporttas op een veilige manier achter te laten. Deze kosten 3 EUR huur + 10 EUR waarborg per locker. Delen met jouw vrienden mag.
  6. Er bevinden zich verschillende eet- en drankstandjes op het evenemententerrein.
  7. Op het evenemententerrein kan je enkel met cash betalen. Zorg dus dat je voldoende geld bij je hebt om iets te eten en te drinken. Enkel bij de Electric Run Merchandise Store kan er met bancontact betaald worden.

Heb jij nog geen ticket? Tickets zijn online te verkrijgen tot zaterdag 31 oktober 12u00 op deze pagina. Vanaf 17u30 kunnen er ter plaatse nog tickets aangekocht worden aan de ingang. Tickets ter plaatse kosten €40.

Heb jij nog andere vragen? Check dan onze deelnemersgids of de FAQ pagina.